نقشه آفلاین با MapsWithMe Pro, Offline Maps v2.3.3
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نقشه آفلاین با MapsWithMe Pro, Offline Maps v2.3.3
نوشته شده در شنبه 21 ارديبهشت 1392
بازدید : 1197
نویسنده : Xeos_Ali

MapsWithMe یکی از سریع ترین نقشه آفلاین برای اندروید می باشد که بوسیله آن  می توانید به همه کشورهای دنیا مراجعه کنید و تمامی جزئیات آن را مورد مطالعه و بررسی قرار دهید. این برنامه به شما احساس اعتماد به نفس می دهد چرا که دارای سرعت و امکانات بسیاری می باشد که می تواند تمامی نیاز های شما را در زمینه نقشه آفلاین برطرف کند. با استفاده از برنامه فوق می توانید به راحتی نقشه منطقه ای که در آن زندگی می کنید و یا به آن نیاز دارید را باز کرده و با سرعت بالا آن را دانلود نمایید تا بدون نیاز به اینترنت در مواقع دیگر بتوانید از آن استفاده کنید. همچنین برنامه فوق دارای یک جستجو آفلاین حرفه ای می باشد که بوسیله آن می توانید تمامی اشیاء موجود در نقشه ها را پیدا کنید.

 

 

دانلود با حجم 9.62 مگابایت

پسورد: www.androidiha.com

ورژن : براي اندرويد 2.1 و بالاتر

منبع : آندرویدیها


center

:: موضوعات مرتبط: موبایل , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: download full and free android apps , free download MapsWithMe Pro , Offline Maps v2 , 3 , 3 , Offline Maps v2 , 3 , 3 with direct link , Offline Maps v2 , 3 , 3 با لينک مستقيم , Offline Maps v2 , 3 , 3 براي htc , Offline Maps v2 , 3 , 3 براي گلکسي , برنامه جديد براي galaxy s3 , برنامه نقشه آفلاین , دانلود MapsWithMe Pro , دانلود برنامه 2013 اندرويد , دانلود برنامه galaxy note , دانلود برنامه نقشه آفلاین MapsWithMe Pro , دانلود رايگان MapsWithMe Pro , دانلود نرم افزار galaxy one x , دانلود نرم افزار نقشه آفلاین براي اندرويد , دانلود نسخه کرک شده MapsWithMe Pro , نرم افزار نقشه آفلاین اندرويد , نقشه آفلاین اندرويد با MapsWithMe Pro , نقشه آفلاین با MapsWithMe Pro ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: